לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2017

שיננית וסוף של.


 

אז זה הסוף.

 

שמרתי עכשיו את כל מה שכתוב פה. תיקנתי רווחים ורשמתי תאריכים.

השיננית אתמול אמרה שזאת התחלה של נסיגת חניכיים, ואפשר לעצור את זה. אפשר להגיד שאני מבוגרת עכשיו.

כנראה ככה סופים מרגישים. 

 

אני מרגישה צורך להגיד מי אני ואיפה אני נמצאת עכשיו

אבל זה בכלל לא משנה

אני עדיין פה, ביקום הזה, מנסה להסתדר ולהבין חוקים. אני עדיין לא מבינה איך מטוס טס וזה מטריד אותי לדעת שהוא פשוט נמצא לו בשמיים ואנשים מסכימים לדבר כזה לקרות. אבל גם מצאתי אהבה אמיתית וגדולה, זה גם קסם מסתורי בעיניי שאני לא מצליחה לגמרי להבין. 

 

אני רוצה להבטיח לעצמי שתמיד אכתוב. 

כמו המורה לרישום שאמרה לי בסוף שנה ג', לעולם לא להפסיק.

לא אפסיק.

 

להתראות. 

נכתב על ידי , 27/12/2017 12:25  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Snowwhite ב-28/12/2017 00:10
 





38,031
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.snowwhite. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .snowwhite. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)